בלוג

פרוביוטיקה מומלצת לעיכול

פרוביוטיקה נגד גזים

פרוביוטיקה היא גישה טיפולית נפוצה. על פי גישה זו,  צריכה של  מזון ותוספי תזונה המכילים חיידקים מסוימים, יכולה לסייע לתפקוד ואיזון של אוכלוסיית החיידקים המהווים מרכיב חשוב במערכת העיכול. לעתים קרובות,  פרוביוטיקה מצליחה גם לסייע לתחושה כללית טובה. מדובר בחיידקים טובים שנמצאים בגוף כל הזמן ועושים בדיוק את זה: שומרים על איזון הגוף מהיבט של אוכלוסיית החיידקים בו.

נשים וגברים רבים סובלים באופן קבוע מנפיחות וגזים הגורמים לתחושות קשות של אי נוחות. לא תמיד ניתן לדעת מהן הסיבות לכך ועל פי רוב, שינוי באורח חיים ותזונה הם דרך טובה להקל על הסבל. במקרים אלה, תוספי תזונה המכילים פרוביוטיקה יכולים לסייע להפחתת נפיחות בבטן

במערכת העיכול ישנם אלפי סוגים שונים של חיידקים העוזרים בפירוק רכיבי התזונה. השלב האחרון של העיכול מתבצע במעי הגס. כשמזון שלא עוכל עד הסוף מגיע לשם, "החיידקים הטובים" הם אלה שמפרקים אותו בתהליך תסיסה שאחת מתופעות הלוואי שלו היא גזים ונפיחות בבטן. מסיבה זו, פרוביוטיקה מומלצת לעיכול ולהשלמה של התהליך על הצד הטוב ביותר.

אנחנו, בנייצ'רספרו, ממליצים על 5 סוגים של פרוביוטיקה .

– פרוביוטיקה 55+ מיליארד – כמוסות פרוביוטיקה בתוספת ל-גלוטמין ופרהביוטיקה, 55 מיליארד חיידקים ידידותיים בטכנולוגיית שחרור מושהה.
– יוריפרו – קומפלקס של די-מאנוז טבעי, מיצוי חמוציות ופרוביוטיקה ייעודית בטכנולוגיית שחרור מושהה.
– פרוביוטיקה 7.5 מיליארד – כמוסות פרוביוטיקה עם פרהביוטיקה. 7.5 מיליארד חיידקים ידידותיים בכמוסה אחת ובטכנולוגיית שחרור מושהה.
– פרוביוטיקה 50+ מיליארד – כמוסות פרוביוטיקה מועשרות בפרהביוטיקה, ל-גלוטמין ו50 מיליארד חיידקים ידידותיים בטכנולוגיית שחרור מושהה.
– פרוביוטיקה 25+ מיליארד – כמוסות פרוביוטיקה עם ל-גלוטמין ו-25 מיליארד חיידקים ידידותיים בכמוסה בטכנולוגיית שחרור מושהה.

You must select your brand attribute in Theme Settings -> Shop -> Brands
Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
התחל להקליד כדי לראות מוצרים שאתה מחפש.
חנות
רשימת משאלות
החשבון שלי
סל הקניות שלי
סל הקניות ריק.

נראה שעוד לא בחרת מה לקנות.

דילוג לתוכן