בלוג

אבקת ברזל מחיר

אבקת ברזל

ברזל הוא המינרל הנפוץ ביותר בגוף האדם והוא נמצא ברובו בתוך כדוריות הדם האדומות. לברזל מגוון של תפקידים חיוניים בגוף ולכן הוא אמור להימצא בו בכמות מספקת. תפקידיו של הברזל הם: 

– סיוע בהולכת החמצן אל רקמות הגוף.
– חילוף חומרים.
– תהליכים של גדילה והתפתחות.

כאשר יש מחסור של ברזל בגוף, ממליצים רופאים  ליטול בקביעות מנות של ברזל על מנת להביא את הגוף למצב של איזון ופעילות תקינה. חוסר בברזל ניתן לזהות בבדיקות דם ויש לכך גם תסמינים הבאים לידי ביטוי בגוף. תסמינים אלה כוללים: חולשה ועייפות, קשיים בזיכרון, נשירת שיער מוגברת, דופק מואץ ועוד.

ניתן לקחת ברזל בכמוסות, זריקות, אבקה ונוזל. אין תשובה אחת לשאלה איפה קונים אבקת ברזל, שכן ישנם מקמות רבים המציעים את אותו מוצר. חשוב לבחור במקום אמין, שהמוצרים שלו מבוססים על מדע ומחקר ושאפשר לקבל בו ייעוץ מקצועי. כשקונים אבקת ברזל מחיר האבקה משתנה בהתאם לתכולת המוצר, המקום ממנו קונים אותו ועוד.

אבקת הברזל שאנחנו, בנייצ'רספרו, ממליצים עליה היא פרוליפ. זהו תוסף ברזל אופטימלי, עשוי מאבקת ברזל מיקרוני בציפוי פוספוליפידים ובטכנולוגיה ליפוזומלית. זוהי טכנולוגיה ייחודית אשר משפרת בצורה משמעותית את יכולת הספיגה של המוצר בגוף. כל מוצר מכיל 30 שקיקים.

You must select your brand attribute in Theme Settings -> Shop -> Brands
Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
התחל להקליד כדי לראות מוצרים שאתה מחפש.
חנות
רשימת משאלות
החשבון שלי
סל הקניות שלי
סל הקניות ריק.

נראה שעוד לא בחרת מה לקנות.

דילוג לתוכן